INEA investerar i entreprenörer. Er Externa administration och ekonomiavdelning.

Löneadministration

INEA hjälper dig med löneadministration i ert företag

På INEA förstår vi att löneadministration är en viktig del i verksamheten och att den kräver stor noggrannhet för att säkerställa att anställda får en korrekt lön och att den betalas ut i tid.

Genom att ge oss på INEA uppdraget kan ni vara säkra på att er lönehantering sköts professionellt och följer gällande lagar och förordningar. Vi hanterar alla aspekter av löneadministration, inklusive beräkning av löner, skatteavdrag, förmåner och försäkringar etc.

Vi ser till att anpassa lösningen utifrån era specifika behov och förutsättningar. Så oavsett om ni är enmansföretagare, har en handfull anställda eller är en större organisation med komplexa lönestrukturer, kan vi skapa en lönehanteringsplan som passar just er verksamhet.

Så låt oss på INEA ta hand om er löneadministration och frigör värdefull tid och personalresurser som ni istället kan lägga på att fokusera på er kärnverksamhet och tillväxt eller andra roliga saker.

Vi gör jobbet åt er, allt från löneutbetalningar, rapportering till att hålla koll på lagändringar och följa upp med myndigheter, så ni kan känna er trygga i att er lönehantering sköts på ett noggrant och professionellt sätt. Vi på INEA  ser till att era anställda får korrekt lön varje månad i rätt tid och enligt alla gällande regler och bestämmelser. 

Vi hjälper er med:

  • Löneutbetalning

  • Semesterersättning, ledigheter

  • Traktamenten, OB tillägg, körjournaler

  • Förmåner

  • Skatteavdrag

  • Försäkringar

  • Arbetsgivarintyg

  • Arbetsgivardeklarationer

  • Kontakt med Försäkringskassan

  • Tjänstepension

  • Kollektivavtal

  • Kontakt med facket

INEA, er samarbetspartner när ni vill få mer tid till annat!